Ηλικιακά κριτήρια

Εισοδηματικά κριτήρια

Εμφάνιση 11 - 13 από 13 προγράμματα
  • Κατηγορία: Εκπαίδευση & Κατάρτιση

Προγράμματα Συνεκπαίδευσης

  • Όλη η Επικράτεια
  • Χωρίς εισοδηματικά κριτήρια
  • Χωρίς ηλικιακά κριτήρια
Ο θεσμός των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης μεταξύ ειδικών και γενικών σχολείων εισήχθη με το άρθρο 82 του Ν. 4368/2016 και προσδιορίστηκε με την υπ΄ αριθμ. 172877/Δ3/17-10-2016 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 3561/Β΄/17-10-2016) με τίτλο:    «Καθορισμός της Διαδικασίας Σχεδιασμού, Υλοποίησης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 10537/Δ3/23-01-2019 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 431/Β΄/14-02-2019). 

Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) – Ίδρυση Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

  • Όλη η Επικράτεια
  • Ισχύουν εισοδηματικά κριτήρια
  • Ισχύουν ηλικιακά κριτήρια
Η ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ  έχει ως στόχο τη συμμετοχική – ενεργητική και αποτελεσματική εκπαίδευση των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν έχουν την απαιτούμενη γνώση της ελληνικής γλώσσας (Ρομά, Αλλοδαπών, Παλιννοστούντων, Προσφύγων, Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων κτλ.), ώστε στη συνέχεια αυτοί να ενταχθούν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) – Ίδρυση Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

  • Όλη η Επικράτεια
  • Ισχύουν εισοδηματικά κριτήρια
  • Ισχύουν ηλικιακά κριτήρια
Η ίδρυση και λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ έχει ως στόχο την συμμετοχική – ενεργητική και αποτελεσματική εκπαίδευση των μαθητών/τριων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν έχουν την απαιτούμενη γνώση της ελληνικής γλώσσας (Ρομά, Αλλοδαπών, Παλιννοστούντων, Προσφύγων, Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων κτλ.), ώστε στη συνέχεια αυτοί να ενταχθούν στο ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα.
1 2